Kundeservice
Her kan du komme i kontakt med oss i Santander, og få svar på spørsmål på blant annet lån, kredittkort og sparing. Husk at du også kan løse mange av dine spørsmål ved å logge inn i vår nettbank.
Den raskeste måten å komme i kontakt med oss er å chatte med oss, så vil vi hjelpe deg så fort vi kan.
Hva kan vi hjelpe deg med?
Fyll ut kontaktskjema
Du kan også fylle ut vårt kontaktskjema, så kommer vi tilbake til deg så raskt vi klarer!
Kontakt oss på kundeservice!
Snakk med en av våre hyggelige kundebehandlere ved å ringe på:
Teksttelefon: Ring oss på: 149. Merk at teksttelefonen kun er egnet for døve og hørselshemmede.
Vi har åpent fra mandag- fredag 10.00- 15.00.
Nytt lån eller kredittkort? Vi hjelper deg fra:
- man - fre: 08.00 - 21.00
- lør: 09.00 - 16.00
Har du blitt bedt om å oppdatere din kundeinformasjon?
Vi i Santander kontakter deg som kunde der vi ber om oppdatert personlig informasjon. Vi gjør dette i arbeidet mot hvitvasking og økonomisk kriminalitet.
Beskytt deg mot svindel
Dessverre hender det at aktører med uærlige hensikter utgir seg for å være Santander. Reduserer mulighetene for å bli utsatt for svindelforsøk.
Slik takler du gjeldsproblemene
Inne i et økonomisk mønster det er vanskelig å bryte? Her er noen råd som kan hjelpe deg på veien til å få oversikten.
Hvordan sperrer jeg kortet mitt?
Har du vært uheldig og mistet kredittkortet ditt skal du straks kontakte oss på: 21 08 30 00