Kundeservice

Her kan du komme i kontakt med oss i Santander, og få svar på spørsmål på blant annet lån, kredittkort og sparing. Husk at du også kan løse mange av dine spørsmål ved å logge inn i vår nettbank.

Den raskeste måten å komme i kontakt med oss er å chatte med oss, så vil vi hjelpe deg så fort vi kan.

Chat med oss

Illustration av en röd pratbubbla med ett frågetecken i

Hva kan vi hjelpe deg med?

Illustration på en man i gul jacka som tittar ner i en mobiltelefon

Fyll ut kontaktskjema

Du kan også fylle ut vårt kontaktskjema, så kommer vi tilbake til deg så raskt vi klarer!

Kontakt oss på kundeservice!

Snakk med en av våre hyggelige kundebehandlere ved å ringe på:   

21 08 30 00

Teksttelefon: Ring oss på: 149. Merk at teksttelefonen kun er egnet for døve og hørselshemmede.

Vi har åpent fra mandag- fredag 10.00- 15.00.

Nytt  lån eller kredittkort? Vi hjelper deg fra:

  • man - fre: 08.00 - 21.00
  • lør: 09.00 - 16.00
Illustration av en flicka med gul tröja som tittar i en dator

Har du blitt bedt om å oppdatere din kundeinformasjon?

Vi i Santander kontakter deg som kunde der vi ber om oppdatert personlig informasjon. Vi gjør dette i arbeidet mot hvitvasking og økonomisk kriminalitet. 

Illustration av ett par som står vänta mot varandra och håller armarna runt.

Beskytt deg mot svindel

Dessverre hender det at aktører med uærlige hensikter utgir seg for å være Santander. Reduserer mulighetene for å bli utsatt for svindelforsøk.

Illustration man i röd jacka som går

Slik takler du gjeldsproblemene

Inne i et økonomisk mønster det er vanskelig å bryte? Her er noen råd som kan hjelpe deg på veien til å få oversikten.

Illustration av en flicka med rött hår som håller i en ipad

Hvordan sperrer jeg kortet mitt?

Har du vært uheldig og mistet kredittkortet ditt skal du straks kontakte oss på: 21 08 30 00

Stg.20241002.3Epi.2.0.298